Regels voor adverteren

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Regels voor adverteren

CommerciŽle reclames zijn niet toegestaan op het forum. Wel kunnen bedrijven een gratis link plaatsen in het daarvoor bestemde gedeelte van DuikForum.

Adverteren met je eerste bericht is niet toegestaan, en daarom ook niet mogenlijk.

Partuclieren gebruikers kunnen hier advertenties plaatsen. Omschrijf het product duidelijk en geef zoveel mogenlijk informatie. Je kan je bericht eventueel aanvullen met fotoís.

Wanneer een product is verkocht, of door een andere reden niet meer beschikbaar is, geef dit dan aan zodat een Moderator je onderwerp kan sluiten.

Meer informatie over adverteren kan je hier vinden.
    Last edited by Mike; 05-02-05, 15:46.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Het is vanaf nu mogelijk je eigen onderwerp in deze rubriek te sluiten. Als je bijvoorbeeld een duikfles aanbied en deze is verkocht kan je het onderwerp op slot doen. Deze functie werkt alleen in deze categorie.

PS: Ik heb het nog niet getest, als het dus niet werkt of heb je hier vragen over plaatse deze dan in het feedback forum.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Comment

Re: Regels voor adverteren

Originally posted by Mike View Post
      PS: Ik heb het nog niet getest, als het dus niet werkt of heb je hier vragen over plaatse deze dan in het feedback forum.
      Okee, er kwamen toch wat vragen dus ben ik wat aan het testen geweest.

Klik hier voor uitleg
      Liever een verre vriend dan een cambuur!!!

Comment

Working...
      X