Announcement

Collapse
No announcement yet.

INON UWL-H100 28M67 GROOTHOEKLENS 67MM TYPE2 nieuw en ongebruikt.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• INON UWL-H100 28M67 GROOTHOEKLENS 67MM TYPE2 nieuw en ongebruikt.

INON UWL-H100 28M67 GROOTHOEKLENS 67MM TYPE2 (WIDE ANGLE) en INON Zonnekap (Lens Hood) II For UWL-H100 28M67 enINON NEOPREEN OPBERGTASJE VOOR UWL-100 (CARRY POUCH)

Nieuwprijs 554 euro nu voor 400 euro. Deze lens is ongebruikt en aangekocht bij onderwaterhuis.
    Kenmerken:
    • Uitmuntende optische kwaliteit
      Geschikt voor gebruik boven en onderwater.
    • Ultra groothoek onderwater en Fish-eye in lucht (100.8 onderwater / 179.0 land).
    • Uitbreidbaar met de optionele Dome Lens Unit II for UWL-H100, die de hoek onderwater verder zal vergroten tot bijna dezelfde waarde als op land !!! (*1)
    • Uniek ontwerp wat zorgt voor een extra korte scherpstelafstand met een ultra grote beeldhoek, zodat prachtige Wide Macro opnamen mogelijk worden.
    • Geheel nieuw ontwerp, geoptimaliseerd voor de nieuwste camera's met een grotere sensor en lichtgevoelige lens.
    • Gebruik van speciale optische element heeft de effective diameter vergroot en de afmetingen compact gehouden.

Nieuw en ongebruikt dan komt bij mij allereerst de vraag boven borrelen waarom verkoop?
    Groetjes en duik ze,
    JosB

Comment

INON UWL-H100 28M67 GROOTHOEKLENS 67MM TYPE2 (WIDE ANGLE) en INON Zonnekap (Lens Hood) II For UWL-H100 28M67 enINON NEOPREEN OPBERGTASJE VOOR UWL-100 (CARRY POUCH)

Bump complete set 350 euro

Comment

Originally posted by JosB View Post
        Nieuw en ongebruikt dan komt bij mij allereerst de vraag boven borrelen waarom verkoop?
        Jammer dat je niet eerst even een reactie geeft op mijn vraag, misschien heb ik wel gewoon interesse maar ben ik benieuwd waarom je een lens ongebruikt verkoopt.
        Groetjes en duik ze,
        JosB

Comment

Hoewel nu nog even te vroeg, ik spaar nog voor een andere camera, een vraagje, voor welk model camera +huis heb je deze gekocht? Ik vind namelijk dit: Note that the Type 2 is recommended for most housing except for Ikelite. For Ikelite housings use the UWL-H100 Type1 lens. Nu weet ik dat m67 op alles met m67 past, maar je krijgt niet altijd optimaal resultaat, en behalve Ikelite zijn er nog vele merken behuizingen. Daarom dus mijn vraag. Ik hoop namelijk een setje gebruikt te vinden, maar realiseer me ook dat ik vermoedelijk ergens een camera+huis vind, elders dan op zoek moet naar een andere lens, en misschien weer ergens anders een dome moet opzoeken.
          En nog een vraag, zit de aankoopbon er nog bij?
          Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Hallo Germie,

Ik heb op dit moment nog een Nauticam huis voor de Sony RX 100 mk3. Ik ben aan het besluiten of door te gaan of te gaan stoppen. Weet ik nog niet zeker. maar ben meer een macro fotograaf dan wide. Soms doe verkeerde impulsaankopen en ja daar kan een ander weer van profiteren. En ja ik heb natuurlijk een bon.

Comment

Ik heb deze op een Olympus huis gehad, is echt een top lens. Nauwelijks tot geen vertekening en verkleuring in de hoeken.
              Zorg wel altijd dat je een lens bij gebruik in zout water altijd afspoelt met zoet water en de druppels niet laat opdrogen op de lens, maar netjes droogmaakt.

Comment

Prijsverlaging van de INON UWL-H100 28M67 type 2 naar 310 euro. Kosten verzenden koper. Kan ook worden afgehaald regio Rotterdam.

Comment

Working...
                X