Gezocht: Winkelmedewerker (commercieel) / duikinstructeur m/v

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gezocht: Winkelmedewerker (commercieel) / duikinstructeur m/v

Write something...
    Last edited by Scuba_Lasz; 14-06-15, 17:07.

Een erg leuke vacature voor een ambitieuze duikinstructeur.

Maar de bereidheid om ook in de weekends te morgen werken in combinatie met 18-20 contracturen per week roept de vraag op hoeveel uur de betreffende nieuwe medewerker werkelijk in de winkel zal staan.
    Stel de nieuwe medewerker geeft in het weekend instructie. Inclusief voorbereiden en opruimen ben je daar 6 uur per dag mee bezig. De winkel is 38 uur per week open. Blijft over 18-12=6 uur.
    Dat is nog niet een hele werkdag.

Groet,
    PAT1

Comment

Pat1, ik denk dat een ieder die belang heeft bij deze vacature zijn eigen afwegingen wel kan maken. Of wil jij ook solliciteren ?

Comment

Originally posted by hevo View Post
        Pat1, ik denk dat een ieder die belang heeft bij deze vacature zijn eigen afwegingen wel kan maken. Of wil jij ook solliciteren ?
        Denk het niet, is minimaal MBO.
        Last edited by rvdniet; 08-06-15, 00:45.

Comment

Originally posted by hevo View Post
          Zeker en vast, vandaar de vraag.

Groet,
          PAT1

Comment

Originally posted by PAT1 View Post

Zeker en vast, vandaar de vraag.

Groet,
            PAT1
            Is het dan niet verstandiger om je vraag NIET op een openbaar Forum te stellen maar tijdens een mondelinge sollicitatie o.i.d ? Lijkt mij dat je jezelf al buitenspel zet op deze manier.

Comment

Working...
            X