Los bericht bekijken
Oud 5 november 2007, 15:36
Duiker Gerard's schermafbeelding
Duiker Gerard Duiker Gerard is offline
Super actieve deelnemer

Locatie: Groningen ---> Hemmoor ---> Zeeland ---> Tenerifé :-D
Bank: 2.268,20
Total Points: 35.036,42
Proost - Homeros voor de bewerkte foto - JDK Bedankt voor de gehaktballenduikdag 2009 - Homeros Knuffel van mij - ingrid Bedankt voor de duik en tot de volgende :-) - Homeros 
Ik hou van jou en you let me do it!!! - ingrid DIH(ogarthian) - Ron Jacobs Pechvogel van de dag - Homeros Veel plezier in Zeeland - Homeros Als ze jou voor aap zetten doe ik er een banaantje bij  ((-; - Gerrit 
Om het weer goed te maken (-; - Gerrit Om het weer goed te maken (-; - Gerrit DF HELD 2009 - Gerrit DF HELD 2009. - Gerrit DF HELD 2009 - Gerrit 
DF HELD 2009 - Gerrit Nu ben je bijna admin hier op her forum met al die onderscheidingen. - Gerrit ik  had het al verwacht, en wil kijken hoe dit werkt :) - scubarick Semper Fi - Homeros Gefeliciteerd nog vele jaren en duiken :-) - Homeros 
Re: Wie het snapt mag het zeggen..

Heb je niks inhoudelijkers te melden, dan dingen te gaan beweren waar het gros van de achterlijke nederlanders nog steeds met open ogen intrappen?

Duiken werkt zéér verslavend; begin er niet mee

zuurstofflessen; duikmuts; wetzoet; maris; marus; doorzichtige bril; onderwatermotor; flippers; vlippers; voetflappen; onderwaterschoenen; stepjack; duikvest; raaidek; barometer; ademmondstuk; luchtbuis; mondstuk voor zuurstoftoevoer; cappejson; losse kep; inflater; invleterslang; thermometer; onderwatermeter; SeacSup; krezieSup...
Zij die nooit vergeten mogen worden...
Met citaat reageren